zamówienie na:

Zakup 1 sztuki średniego samochodu ratowniczo - ekologicznego (gaśniczego) z napędem 4x4 PN - EN 1846-1 M - 2 - 6 - 2500 - 8/1600-1 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świekatowie.Szczegółowy opis przedmiotu określa SIWZ.

zamawiający: Ochotnicza Straż Pożarna w Swiekatowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14000 Euro
termin składania ofert: 1 lipca 2008  13:00
przyczyna unieważnienia: Stosownie do postanowień art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) informuję, że postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14000 Euro na „Zakup średniego samochodu ratowniczo-ekologicznego (gaśniczego) z napędem 4 x 4 PN-EN 1846-1 M-2-6-2500-8/1600-1.” zostało u n i e w a ż n i o n e. Podstawą do unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne jest fakt, iż cena oferty najniższej złożonej do Zamawiającego przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania w 2008 r. 




Dodane dla oferentów materiały poniżej:
modyfikacja treści SIWZ (36kB) word Modyfikacja SIWZ
sprostowanie w BZP (25kB) word sprostowanie w BZP
odpowiedź na pytanie nr 2 oferenta (43kB) word odpowiedź na zapytanie 2 oferenta
Odpowiedź na zapytanie oferenta z dnia 19.06.2008 rok zapytanie oferenta (25kB) word
korekta projektu umowy (79kB) word korekta projektu umowy




Ogłoszenie :
ZP-400 - wypis z ogłoszenia w portalu UZP w Warszawie.
Uwaga ! : S.I.W.Z. oraz pozostałe DRUKI dla oferentów są zamieszczone poniżej treści ogłoszenia.

Gmina Świekatowo ogłasza przetarg nieograniczony na zakup średniego samochodu ratowniczo-ekologicznego (gaśniczego) z napędem 4 x 4, PN-EN 1846-1 M-2-6-2500-8/1600-1. dla OSP w Świekatowie.

Numer ogłoszenia: 127859 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świekatowo, ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3322015, fax 052 3322012.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiekatowo.lo.pl/?cid=65
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-ekologicznego (gaśniczego) z napędem 4 x 4, PN-EN 1846-1 M-2-6-2500-8/1600-1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 sztuki średniego samochodu ratowniczo - ekologicznego (gaśniczego) z napędem 4x4 PN - EN 1846-1 M - 2 - 6 - 2500 - 8/1600-1 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świekatowie.Szczegółowy opis przedmiotu określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zapewnią 24 miesięczny okres gwarancji. 5. Zapewnią odpłatny serwis pogwarancyjny oraz dostawę części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty dostawy samochodu. 6. Posiadają co najmniej 2 pozytywne referencje za okres ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale I SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale II SIWZ. b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni przed zawarciem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykaz wykonanych dostaw do jednostek ochrony przeciwpożarowej (co najmniej 2 zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały należycie wykonane. 8. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na oferowany samochód. 9. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie zapewnienia odpłatnego serwisu pogwarancyjnego oraz dostawę części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty dostawy samochodu. 10. Certyfikat zgodności wystawiony przez CNBOP na kompletne samochody oraz kopie dopuszczeń do stosowania na poszczególne wyposażenie - wymóg przedstawienia aktualnych certyfikatów CNBOP (bądź innej notyfikowanej jednostki upoważnionej do wystawiania takich dopuszczeń) dotyczy wyposażenia, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 kwietnia 1998 roku w sprawie wyrobów służących do ochrony przeciwpożarowej, które mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane wyłącznie na podstawie certyfikatu zgodności (Dz. U. Nr 55 poz. 362).Dokument ten może być dostarczony najpóźniej w dniu odbioru samochodu. 11. Deklaracja zgodności z norm_ PN-EN 184-1 M-2-6-2500-8/1600-1. 12. Świadectwo homologacji typu na oferowane samochody. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikające z SIWZ; 1. Druk OFERTA - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia zobowiązuje się do ich przestrzegania. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może za żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiekatowo.lo.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świekatowo, ul. Dworcowa 20a, 86-182 Świekatowo pokój nr 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat- pok. nr 12 w Urzędzie Gminy w Świekatowie,ul.Dworcowa 20a,86-182 Świekatowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Materiały przetargowe:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (113kB) word
2. Oferta i załączniki Druk oferty z załącznikami (116kB) word
3. Projekt umowy projekt umowy (74kB) word


metryczka


Opublikował: Hanna Tomaszewska (12 czerwca 2008, 13:23:33)

Ostatnia zmiana: Hanna Tomaszewska (10 lipca 2008, 14:06:23)
Zmieniono: dodanie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1046