Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2007 |
zamówienie na: |
kredyt inwestycyjny długoterminowy |
zamawiający: | Gmina Swiekatowo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | powyżej 14.000 Euro |
termin składania ofert: | 21 sierpnia 2007 |
wynik postępowania: | Gmina Świekatowo informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości 14.000 Euro wybrano ofertę Banku Ochrony Środowiska SA Oddział Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 13. Cena ofertowa: 258.903,12 PLN. |
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT !!!
Termin składania ofert został przesuniety z dnia 18.08.2007 r. na dzień 21.08.2007 r.
Ogłoszenie o przetargu ZP - 400 o treści następującej:
Świekatowo: Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego.
Numer ogłoszenia: 128496 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świekatowo, ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3322015, fax 052 3322012.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiekatowo.lo.pl/?cid=65
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 813.617 zł na: modernizację / przebudowę / drogi gminnej nr 030804 C na odcinku 0-000 km - 1-000 km we wsi Świekatowo ul. Leśna w kwocie168.290 zł, budowę stadionu sportowego z parkingiem,drogami dojazdowymi i budynkiem zaplecza sportowego w Świekatowie w kwocie 570.327 zł oraz na zakup autobusu do dowozu uczniów w kwocie 75.000 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ) A.2) Formularz - wyliczenie kredytu - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ) A.3) Formularz - wzór umowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ) A.4) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wyk. Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą A.5) Wzór umowy, którą należy wypełnić w stosownych miejscach dla Wykonawcy i akceptować podpisem osób uprawnionych.B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, dot. prawa prowadzenia działalności kredytowej. Uwaga zaświadczenia wymienione w punkcie B.3 można zastąpić odpowiednimi oświadczeniami wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiekatowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świekatowo, ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo pok. nr 2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świekatowo ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
a) modyfikacja SIWZ
Korekta SIWZ.doc (20kB)
Załącznik nr 1.doc (21kB)
Uwaga: W załączniku nr 1 nastąpiła zmiana daty w pkt 4: z dnia 17.09.2007 r. na dzień 21.09.2007 r.
metryczka
Opublikował: Hanna Tomaszewska (27 lipca 2007, 13:47:12)
Ostatnia zmiana: Hanna Tomaszewska (4 września 2008, 08:27:27)
Zmieniono: uzupełnienie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1397