zamówienie na:

Organizacja placu zabaw oraz wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie w ramach projektu pn. "Uśmiech przedszkolaka".

zamawiający: Gmina Świekatowo
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: ZP.271.7.2014
wartość: poniżej kwoty 70000 Euro
termin składania ofert: 14 października 2014  14:00
wynik postępowania: Gmina Świekatowo zawiadamia, że do realizacji części 1 zamówienia - Wyposażenie placu zabaw dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie w ramach projektu pn."Uśmiech przedszkolaka" wybrano ofertę wykonawcy ASTRUS Rafał Nagrabecki, ul. Orla 13A/4, 75-727 Koszalin z ceną 44.350,85 zł brutto wraz z podatkiem VAT natomiast do realizacji części 2 zamówienia - Zakup i dostawa wyposażenia dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie w ramach projektu pn. "Uśmiech przedszkolaka" wybrano ofertę wykonawcy ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz ul.Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz z ceną 194.064,90 zł brutto wraz z podatkiem VAT  




Świekatowo, dnia03.10.2014 r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zup3112014.htm (133kB) html

______________________________________________________________

Świekatowo, dnia 20.10.2014 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty ZP.271.7.2014.pdf (832kB) pdf

_______________________________________________________________

Świekatowo, dnia 08.10.2014 r.

Odpowiedź na pytanie zamawiającego

Odpowiedz na pytanie zamawiającego 1.doc (25kB) word

________________________________________________________________

Świekatowo 03.10.2014 r.
 Gmina Świekatowo ogłasza przetarg nieograniczony
pn.
Organizacja placu zabaw oraz wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka . Pełna treść ogłoszenia poniżej:
Termin składania ofert 14.10.2014 do godz. 14-tej. Otwarcie ofert godz. 14:05

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: http://www.bip.swiekatowo.lo.pl/


Dokumentacja przetargowa :
1. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU treść z BZP - dostawy Treść ogłoszenia z BZP (23kB) html
2. SIWZ treść SIWZ (385kB) word
3. Załączniki do oferty wykonawcy Formularze (108kB) rar
4. Opis przedmiotu zamówienia załączniki do SIWZ załączniki (96kB) rar
5. Opis techniczny wyposażenia placu zabaw wyciąg z projektu (64kB) word
6. Mapa mapa placu zabaw (4517kB) pdf
7. Zdjęcia urządzeń ( foto) (3347kB) rar
8. Inne dokumenty pomocnicze ( kosztorys Ślepy plac zabaw) przedmiar (76kB) pdf



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU :

Organizacja placu zabaw oraz wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka .

Numer ogłoszenia: 328118 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa , ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3322012, faks 052 3322012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placu zabaw oraz wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy/zakupy wraz z montażem polegające na wyposażeniu placu zabaw przy SP w Świekatowie, oraz wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD do utrzymania czystości w pomieszczeniach przedszkolnych, wyposażenie kuchni w elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, zakup i montaż mebli przedszkolnych , mebli do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zakup wyposażenia wypoczynkowego, zakup gier, zabawek i pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, zakup kserokopiarek , oprogramowania do zarządzania w przedszkolu itp. w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami, do siedziby wskazanej przez Zamawiającego dla następujących zadań: 1. Wyposażenie placu zabaw dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie, 2. Zakup i dostawa wyposażenia dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie, Opis szczegółowy zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6, 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącym dwie (2) części zamówienia. Dodatkowo wyposażenie placu zabaw przy SP w Świekatowie opisano w uproszczonym projekcie i przedmiarze prac/robót . Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ( na placu zabaw i w pomieszczeniach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Świekatowie). Zamawiający dopuszcza składanie ofert dla każdej części oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części Zamówienia lub na całość przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ. a) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Organizacja placu zabaw Wyposażenie placu zabaw dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , w opisie projektu i w przedmiarze robót. b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Zakup i dostawa wyposażenia dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć asortyment zgodnie ze złożoną ofertą i opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem Nr 6, 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i należytą starannością. Koszt transportu, rozładunku, montażu i instalacji (sprzęt) ponosi wykonawca. Ponosi on również odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie transportu. Asortyment musi być wolny od wad i dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę z montażem (do SP w Świekatowie), instalację i inne niezbędne prace np.: {przeszkolenie z obsługi sprzętu elekt,, tablicy interaktywnej). W przypadku elementów wymagających montażu (np. meble) zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi. Wymaga się aby sprzęt byt zbudowany z nowych części nieużywanych, nieregenerowanych. Wolny od wad spełniający wszelkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, wysokiej jakości zgodny lub przewyższający wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Asortyment musi posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, aprobaty itp. oraz spełniać wymagane normy. W przypadku sprzętu elektronicznego spełniać wymagania zużycia energii obowiązujące w polskim prawie. Dla sprzętu elektronicznego podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne. Instrukcje obsługi muszą być w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odpowiedzi do jednej, kilku lub wszystkich części przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów ( producent, pochodzenie, itp.) - jeżeli występują, mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w w/w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w zestawieniu i opisie przedmiotu zamówienia oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia - jeżeli występują, nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 48.70.00.00-5, 30.21.31.00-6, 30.12.12.00-5, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5, 30.19.00.00-7, 44.41.00.00-7, 35.11.10.00-5, 33.14.16.23-3, 22.47.00.00-5, 37.53.52.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Wypełnione formularze cenowe na całość zamówienia lub na część zamówienia stanowiące załączniki nr 1,2 do oferty wykonawcy. 3.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się jakiegokolwiek udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy zostały opisane we wzorze umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ. Wszystkie zmiany muszą być zawarte na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiekatowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Świekatowo,86-182 Świekatowo,ul. Dworcowa 20a, Referat Inwestycji, pok. nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Świekatowo, ul. Dworcowa 20a, pokój Nr 8 lub przesłać na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Uśmiech przedszkolaka - realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW DLA 3 ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŚWIEKATOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , w opisie projektu i w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są dostawy/zakupy wraz z montażem polegające na wyposażeniu placu zabaw przy SP w Świekatowie, oraz wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD do utrzymania czystości w pomieszczeniach przedszkolnych, wyposażenie kuchni w elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, zakup i montaż mebli przedszkolnych , mebli do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zakup wyposażenia wypoczynkowego, zakup gier, zabawek i pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, zakup kserokopiarek , oprogramowania do zarządzania w przedszkolu itp. w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 48.70.00.00-5, 30.21.31.00-6, 30.12.12.00-5, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5, 30.19.00.00-7, 44.41.00.00-7, 35.11.10.00-5, 33.14.16.23-3, 22.47.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



metryczka


Opublikował: Zdzisław Gęsicki (3 października 2014, 13:44:28)

Ostatnia zmiana: Joanna Ratkowska (3 listopada 2014, 13:36:53)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 723